Irland nästa, eller?

Hej jag heter Cicci och är 14 år, jag har oftast flätor och tycker om hästar. Främst tycker jag om att mocka och kratsa hovar. Att passa gamla människor är jättekul! Men barn gillar jag inte så mycket. Jag tycker inte om kött, potatis, fisk, pasta, grönsaker, lök, mjölk, vatten, öl eller päronsaft. Men jag tycker om gröt och jordgubbssaft :) Det äter jag nästan jämt hemma. Jag har inte ridit så jättemycket, men jag kan skritta helt själv. Jag går i skolan, men siktar inte så högt. Hoppas att jag får G i något ämne iaf. Min mamma o pappa är dumma, som gillar inte mig så mycket. Irland verkar vara rätt tråkigt, är det ens ett land? Ni verkar rätt tröga där. Hoppas att ni inte bor där. :)

XOXO Cissili

 

 

Emma skrev mitt personliga brev som jag ska skriva inför praktiken i Irland. Rätt bra, eller?


Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHAHA!!!

2011-01-10 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0