hurtiggubbe

dubbeltimma i matte,
första passen.
Jag lovar, det är samma sak som döden.
Nästan iaf.

Jag och Angelica är så
duktiga! :)
Vi har varit på gymmet,
tränat o tränat
i cirkus en timme.
Muskler here we come!
*önsketänkande*

Jag är väldigt konfunderad just nu.
Hur ska jag göra?
Flytta in till skolan/bo kvar?
Flytta ihop med nån/bo ensam?
Så enkla frågor med så svåra svar.
Ge mig ett tecken! nån.
För just nu har jag ingen aning.

Förövrigt,
så uppskattar jag
extremt mycket när man
inte kan sitta vid en dator
utan att bli
utloggad/ få avstängd skärm/avstängd dator/ utdraget tangentbord/ få avslöjat lösenord så varenda jävel i rummet kan de / ständigt klickande på "esc" eller F1, F2 osv...
Dessa odågor till killar
på denna skola!
Tror inte de är en enda kille på Plönninge
som växer upp förrän
EFTER studenten.

Jag lovar.

eng. plugg innan john blund kallar!
Har längtat efter att få sova hela dagen ;)
Godnatt! / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0