Good morning sunshines

Trodde att jag var värd en lång natts sömn
Men Gud vill mig tydligen inte väl
eftersom jag vaknade tjugo över åtta,
o hade satt klockan på tio över elva..
Såå, nu har jag ÄNNU mer tid att fördriva
härligt va?
Känner mig som världens no-lifer.
Vilket jag bevisligen är för tillfället.

Men jag har faktiskt liiite grejer jag ska göra idag! ;)
Måste handla o lite så,
så ska ta bussen in te flygstaden lite senare.
Ska köpa massa god mat så jag kan tröstäta
lite här på kvällarna.
Hehe, som sagt. No-lifer vare.

Det jobbigaste är,
att mitt internet är så segt
så de tar typ 2 dagar att ladda ner en film ><
Så jag kan inte ens roa mig med de :(
Att se en film på youtube är bara o glömma de med.. :P

Nej nu måste jag gå,
har ju så mycket att göra! ;)
Ska hinna duscha och laga mat innan bussen går
så har nästan lite lite bråttom.
Kanske.
Haha ha det bäst! Puss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0