det kallas ledighet

Varför varför varför?
Det blir JÄMT fel för mig
när jag tittar bussar på nätet!
Speciellt när jag är nere i Halmstad,
Skövdes tidtabell kan jag typ i huvudet

Kom med bussen till flygstaden tio i tre
16.13 skulle den gå hem igen
Handlar klart, ställer mig i busskuren
och kikar lite snabbt på tidtabellen
KLOCKAN NIO går nästa buss?
Förlåt, men vafan?
Så mkt fel kan ju inte hallandstrafiken.se ha?
GRRRR jag blir så arg!

Som tur va så va Tilly übersnäll och hämtade upp mig :)
Tack, min räddare i nöden!

Funderar på när jag ska börja med maten
denna 13-dagsafton.
Tänkte göra Tacos ikväll :)
Hoppas Fredrik kommer hit
(vilket han antagligen inte kan -.-)
så man inte blir helt själv.
Lite trist!

ha det underbart och 1000 gånger roligare än mig! ;)
Puss / Cissi ♥


påpälsad och klar för en promenix te bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0