där satt den

att en så trött Cissi kan få en sån bra dag! :)

Var lite segstartad imorse, men tack vare Rikard
så kom jag inte riktigt lika sent
till lektionen som jag
skulle gjort.
Som vanligt typ, haha.

Lektioner hela dagen, bla. engelska.
Vi fick reda på resultatet
från nationella provet
och slutbetyget i Engelska A.
M V G i båda!!
Shit, lycka!
All möda blev helt plötsligt värt de,
nu taggar vi Engelska B! :D

Åt pizza hos Angelica efter skolan,
såg en släng på vänner innan
ögonen tog sig en blund :P
Skulle spelat volleyboll men
den blev ju inställd :(

Efter tusen års tjat så kom jag äntligen hem
till Fjelldalen.
Dock fick jag springa som en
flåsande gris för att få åka med...


Nu är snart allt till utlandspraktiken fixat iaf,
så snart blire sängen!

6 månader med världens bästa Fredrik idag oxå :) ♥

Godnattis! / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0