Cissi --> Eden Hill

"Eden Hill is in an equestrian centre set within the grounds of an old Victorian manor house and it’s
stately buildings, stunningly set on the side of a hill very close to the beautiful town of Mallow.
William and Martha have a beautiful home in the manor house and run a successful equestrian
centre in conjunction with teaching English to foreign students....."


Första delen av mailet jag fick från tjejen på equipeople,
och det låter så bra det bara kan bli!

"This is a placement with a very nice family in a beautiful location, where you will be able to
experience life in an Irish yard."

Jag kan inte vänta längre!


Fick skjuts av Fredriks päron till
tåget imorse, som tog mig och
Angelica till Halmstad :)

Har haft en trött men otroligt rolig dag faktiskt.
Det har varit ett antal personer
som undrat om jag varit full eller
drogad, och jag insåg att det var jag nog..
Hög på livet! Höhö.
Ne men jag hade en otroligt övertrött
eftermiddag, behöver inte
säga mer än så till dom som
känner mig.. :P

Massa plugg och massa mer utforskande om
min praktikplats ska jag hinna med
innan jag alldeles strax
värmer upp sängen för natten.

Godnatt! / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0