b o r e d to death

En välbehövd sovmorgon väntar mig imorn,
vilket behövs!
Har ledigt imorgon, sen jobbar jag fram till söndag.
12 dagar allt som allt
med nån röd dag här och nån helgdag där
så blir de en hel del man får ut utav de ändå :)
klirr klirr (y)

Vi har varit 6 personer två dagar i rad nu,
otroligt skönt för allt går mycket fortare,
men då dyker genast ett problem upp:
Vad ska jag göra resten av dagen?
*Det är inte kul att sitta vid datorn hela kvällen,
*Duscha kan man inte göra hur länge som helst
*Maten går alltid fort
*Det finns inte så mycket grejer att städa undan
*Man vill INTE gå ut
*Man kan inte prata med mamma o pappa heela tiden
*Det finns inte en själ på skolan förutom en själv typ
U T T R Å K A D ?
svar: ja
Resultatet blir att jag går och lägger mig runt
klockan nio varje kväll
dels av utmattning
dels av uttråkning
och dels av rädsla för alla knakande ljud ><

Jag dör lite när jag skriver det här, men..
Jag längtar till när skolan börjar!!

Puss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0