alla minuter som går, som kallas livet

snabbspola,
nuuuu!
Till...
.. Irland
..då jag får min lön!
..sommaren 2011
..då hela familjen är samlad igen
..min 18-årsdag
..då jag har mitt körkort i handen
..då jag kör i väg i MIN bil
..studenten

Men ändå, spola tillbaka!
Till...
..alla ridläger på Jutagården
..året med Johnnyälskling
..åren på helenaskolan
..alla mysiga timmar på fiket
..ettan
..sommarresorna med familjen
..sommaren 09
..sommaren 10
..alla minnen med mongo

snälla snälla snälla, Pausa!
hos...
..min älskade klass
..min tid på Plönninge
..min tid som UNGDOM
..min tid som omyndig=oansvarig
..min underbaraste pojkvän
..alla otroligt fina barndoms- och ungdomsvänner
..tiden då allt är så grymt enkelt men samtidigt så förbannat svårt.

Kommentarer
Postat av: Fanny Nilsson

Ha ha! Kul inlägg och upplägg.

(Speciellt det där med juta så klart ;) )

Kram på dig, hoppas allt är bra med dig.

2011-01-17 @ 22:29:30
Postat av: Cissi

Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir :)

Hehe ja precis, det är saknat!

Tack, hoppas allt är jättebra med er också! Kram

2011-01-18 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0