31:a Januari

Kvart över tre far
jag åter ned till Halmstad igen :)
Har haft en go helg hemma,
som bestått av
övningskörning, Madde
och lite mer övningskörning
:p
Man får lixom passa på
när man är hemma ;)

Fick gå upp tidigt imorse,
för att gå till tandläkaren.
Okej så farligt tidigt va de inte,
hade tid halv nio :p
Men när man inte kan somna
förrän efter klockan 1 nån gång,
så är det rätt jobbigt
att gå upp då faktiskt..

Tur för mig att tåget går
i eftermiddag, för jag hann
med en liten tupplur på
två timmar efter tandläkaren (y)

Dags för lunch! :)
Sen ska jag klinka på pianot,
och hoppas på att det går
bättre än vad det gjorde igår.
Men de är rätt svårt att göra
dåligare än så..
Tomt hus iaf!
Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0