update

oopsie, dålig uppdatering vare ja.

jag lyckades bli någorlunda frisk,
så jag tog mig till skolan onsdag
förmiddag och va med
musikuppvisningen :D
som förövrigt var lite av en flopp..
På onsdagskvällen hämtade Fredrik
mig på skolan,
som jag hade saknat honom! ♥

Var hos Fredrik hela veckan,
lördag-söndag tog vi oss en tur
hem till Skövde,
Hanna va ju hemma från London
och Louise från Stockholm! :D

Tillbaka till Skogaby söndag eftermiddag,
och stannade där till igår :)
Stackaren klämde sin tumme i
en container och fick tillbringa
hela måndagen på akuten men nu är tummen
väl gipsad iaf så nu äre bara
att hoppas på det bästa!
Liten olycksfågel tror jag allt..

Inte långt kvar till Irland nu!
2 hela dagar
närmare bestämt, shit!
Har fått ersättning av skolan nu,
plus att jag upptäckte att jag får
resten av min lön imorgon :D
Allt som allt fick jag nästan
10 000 för jobbet under jullovet ;)
Inte helt fel (y)

Har faktiskt liite bråttom,
ska duscha o käka o sen
ner till stan för att träffa Viktor en snabbis,
annars ska jag och mamsingen
köpa gummistövlar! :)
Tänkte ta ut lite pengar i euro,
så man har det gjort! ;)

Förlåt, långt inlägg
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Angelica :)

Tjoflöjt!!

Fan vad najs med lönen, om du känner för att bli av med lite, så finns jag för dig! ;) ha nu skitkul i Irland!! vill se mycket foto när du kommer tbx =)



Kramar Pantzar:) <3

2011-02-24 @ 19:03:25
Postat av: cissi

hahaha tjoflöjt :D

jaa inte lite heller, men jag tror nog att jag ska klara att spendera den heeeelt själv ;)

Ja det ska jag, du kommer antagligen få se en massa bilder under hela tiden annars kommer nog minnet på kameran ta slut :p



Kramis Cissi <3

2011-02-24 @ 19:35:50
URL: http://cissilii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0