snart så..!

Jag orkar inte vänta längre,
jag vill bli 18 nuu!

Tänk va mkt grejer man får göra,
som man inte fått göra i hela sitt liv!

Typ, köra bil. Det har jag ju gjort
med pappa, men helt själv lixom.
Ha en egen bil, eget körkort,
kunna ta sig vart man vill helt själv.
Fyfan va najs, jag längtar!

Har redan bestämt vilken bil jag
ska ha som första bil :D
Har velat ha en sån sen jag va 13,
vår konfaledare hade en sån
och jag tyckte jämt den va så söt!
Ni får tycka den är hur ful och fjantig
som helst, jag älskar den! ;)
Dom är billiga oxå, asbra (y)


Renault Clio

Ska ju inte ha just den på bilden,
tog bara en bild från blocket ^^
Men dom är så himla söta,
så om knappt ett år kommer ni
se mig glida runt i en sån här liten tuffing!

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0