Snart klar :)

fattar ni hur duktig jag är?
Hade inte packat ett piss
när jag gick upp imorse.
Åkte iväg med pappa och tog ut euro
o lite så sen började jag packa.

Och nu, jag vet inte hur lång tid efter
men det är max 1 timme,
har jag snart packat klart! :D

Det är bara vardagsgrejer
kvar nu, som får hamna i handbagaget.
Alla jävla ridgrejer tog ju upp den stora väskan :p

Pappa har iaf lovat att dom aldrig
väger handbagaget (förutom ryan air)
så det kan jag packa
hur fullt jag vill :)

Vid sex, halv sju ikväll far jag och pappa
ner till Göteborg,
där han lämnar mig hos Emma.
Hon bor inte alls långt ifrån landvetter
och eftersom vi åker ganska tidigt
imorgon så sover jag över
hos henne ikväll :)

Fattar ni att det är nära nu?!
18 timmar kvar!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0