musklis byggis


yeeeeeah, såhär kommer jag se ut efter ikväll!

Jag & Angelica ska gymma idag,
hoppas de går bra med den
träningsvärken jag har från igår..
Nästan lite pinsamt x)

Mitt mål är att se ut som hon på bilden,
tycker såna tjejer är riktigt sexiga!

Förövrigt, när jag sökte fram bilden ovan på google
fick jag fram en bild som va rena motsatsen...
Men det läskigaste va
att bilden va från en tjejs blogg,
och hon skrev att hon ville
se ut precis som hon på bilden....
usch det är lite läskigt att folk kan bli så sjuka att de ser det snygga i de...


bilden från bloggen


Hittade andra fina bilder bland exempelbilder på den här datorn,
som någon bonne lagt in... Tror inte ni vill se dom ;)

Nu ska jag fika! Ciao / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0