Morgonyr

proppis mättis, fyfan va najs :)

Den här dagen har jag känt mig som en zombie,
har inte orkat tänka på nånting ^^
Hahah Rikard kan nog intyga att jag varit trött iallafall ;)

00.50
Cissi: Får jag åka med dig? :)
Rikard: Imorgon bitti? Har inga lektioner så jag kör nog inte :o
Cissi: Oj jävlar jag trodde de va morgon xD
Rikard: Är du full eller?
Cissi: Nä :o det va läskigt!
Rikard: Okej? Sov gott iallafall ;)

Vaknade mitt i natten och var jättestressad
för jag trodde jag försovit mig och skulle
komma försent, så jag smsa Rikard som jag
brukar göra på morgonen,
för att upptäcka att klockan va 1 på natten :p
Jaja, det va rätt gött och lägga sig igen iallafall ;)

Väntar på att Skavlan ska börja, 21.00
Men innan dess blire fejjan o allt man kan göra på en dator ;)
Ha det bäst
See Yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0