jag saknar dig!

en cover på den otroligt fina låten Far Away med Nickelback.
Här är den gjord av David Sides.

www.youtube.com/watch?v=VSFEMI8vQ4w

uppladdningen av videoklippet cpa så de får bli en länk ist ;)

Jag saknar Fredrik, jag saknar hemma (dvs. mamma, pappa, (nellie), min säng osv),
jag saknar mina två storasystrar, jag saknar jutagården.. Vad mkt jag saknar :(
Men mest de förstnämnda, förhoppningsvis ska
jag inte behöva stå ut med de föööör länge till :)


Jag borde aldrig slutat plugga,
för nu är det kört att fortsätta.
Äsch, fatta ändå ingenting
och måste sova snart..

Så de ska jag göra alledes strax,
men först two and a half men!

Godnattis ♥



Kommentarer
Postat av: Louise

Jag saknar dig med! <3

2011-02-08 @ 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0