Göteborg nästa

nu är allt packat
magen fylld med thaimat
och nu ska jag bara duscha
innan jag, pappa och farmor
åker till Göteborg :)

Är framme hos Emma vid åtta.
Jag kan inte bärga mig,
ändå har jag inte fattat..

Imorgon, så flyger vi från Sverige,
mellanlandar i Frankfurt
anländer till Dublin.
Sen ska jag sitta på tåg i
2, 3 timmar helt själv,
innan jag är framme.

Sen ska jag träffa familjen för första gången,
se hur jag ska bo,
"installera" mig...

Allt detta på bara en dag.
Jag kan inte vänta längre nu!!

Antar att det inte blir något inlägg
innan jag är framme i Mallow.
Alltså är det här mitt sista inlägg
från Sverige, på fyra veckor :D

yeeehaaaaa, nu åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0