Finbesök

Tjugo över sju anlände
jag, Madde och Dikarn
till Halmstad för att möta
Viktor och AK som kom med tåget :)

Handlade inför helgen,
och käkade på Lenas kebab och salladsbar.
Det va mums!
21.47 gick bussen hem till Plönninge,
och efter att ha varit en snabbis på Lynga
drog vi hem och såg på film :)

Jag höll på o däcka under andra filmen,
så jag gick te kojs
medan killarna va uppe till halv fem :p

Idag har jag hunnit rida
ut på Jossans häst Kingen
med Jossan som red Flugan :)
Sviiiinhalt vare för stackars Kingen
utan broddar men de gick bra.

Efter lite frukost tänkte jag ta mig en blund,
är helt slut!
Dom andra två ser på Star Wars,
dom nördarna ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0