Eden Hill

Shit, vad det har hänt mycket pa kort tid.

Jag hinner inte beskriva allt sa noggrant, eftersom jag inte vill ockupera Jennys dator för länge :p
Det är tva andra tjejer här, Jenny och Adele. Jenny är tysk och Adele fransk, sa det är perfekt eftersom engelska, tyska och franska är de sprak jag kan :) men det är rätt gött att ingen förstar mig när jag snackar svenska i telefon o sa, höhö ;)

Jag kom hit igar vid fyra och de visade mig runt. Innan de hade jag akt buss in till dublin och därifran tagit taget till Mallow. Därifran tog jag taxi, blev raggad pa av en äcklig irländare och fatta inte ett skit av vad taxichauffören sa, denna irländska dialekt är omöjlig :p

Idag har jag ridit tre hästar, en ridskoleponny och tva st av deras tävlingshästar :)

Nu har jag ockuperat datorn för länge, ni far en längre text sen när jag fixat internet ordentligt!


Hoppas ni har det bra :)

Pussar och kramar fran Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0