awesome

jag har kommit fram till,
att jag hatar att packa!

jag har dessutom kommit fram till
att jag ska klara mig helt själv
i ett annat land, i fyra veckor!

jag har också kommit fram till
att jag kommer sakna sönder mig efter alla...
Klassen, Fredrik, hemma, skolan lite faktiskt...

men det sista jag har kommit fram till
är att jag inte får låta såna
töntanledningar förstöra min
praktiktid på Irland,
för jag tror nämligen att det kommer bli
helt awesome.

Så jag har kommit fram till,
att jag längtar dit!

Söndag 07.40 lämnar
jag, Emma O, Emma F och Alex
Sverige för att ha en underbar månad.
Ireland here we come!

http://edenhillireland.com/index.php

Länk till min värdfamiljs hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0