några ord inifrån, sådär..

We've got to find other ways
to make it alone.
Keep a straight face.
And I've always lived like this
keeping a comfortable distance.. But darling you were the only exception.

Jag svävar någonstans, i obalans och vet inte vart eller hur jag ska landa.
Marken rycktes undan för mig av den som lovade att inte gör det...


Jag vill hem, låta allt bli som vanligt och bara glömma all jobbig skit.
Jag orkar inte vara en tyst, ledsen person som inte kan se det positiva längre.
Jag är så trött, låt mig bara slippa snart.
Men låt mig aldrig glömma.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Fin engelska texten va :)

2011-08-24 @ 20:56:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0