Matfestivalen

Vaknade visst rätt så sent.. eller rättare sagt pappa väckte mig tio i ett :p
och nu en och en halv timma senare är jag redo för en sväng ner på stan!

Ska va med pappa och farmor och tänkte hälsa på min moster och förhoppningsvis kusin också som jag inte träffat på evigheter! Elisabeth säljer ost på torget nämligen :) Sen får jag inte glömma att köpa gympashorts! :p

Ska gå ikväll också, med Micci och Jeppe :) Virvelvinden är bokad, haha :) Imorgon åker jag ner till Plönninge igen, med Maddepadde ;) Sedan är det bara att förbereda sig på fem veckor intensivveckor med NV, bara fysik, kemi, biologi och matte. Wihoooo.....

Hoppas ni får en underbar dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0