yehaa..

Färsk pasta med köttbullar och lite vitpeppar, MUMS!
Eller inte..
Pastan har legat i mitt skåp sen vecka 6 eller nåt och jag gjorde alldeles för lite
Jag hade bara tre st frysta mini-köttbullar
Hade inget stekmargarin så jag la lite LÄTTA i stekpannan istället.. Ingen bra idé eftersom smöret agerade mer som klister än som smör
Var för lat för att låta pastan rinna av ordentligt= en liten insjö i min tallrik. Blä.
Köttbullarna var söndertrasade eftersom de brände fast i stekpannan (jävla smör..)
Vitpepparn var en enda stor klump som tog sin lilla tid att skaka sönder

Jag njöt verkligen av min mat. ><

Min dator har varit lite schizofrentl idag och mitt internet senilt.
Spotify funkar perfa men inte internet, för att det fanns tydligen ingen nätanslutning?
Näheee?? Så spotify har bara fått för sig att de finns de? Åh, irriterande.

P.ga. detta somnade jag halv sju framför datorn när jag egentligen skulle gjort en massa viktiga saker.
Vaknade kvart i nio, helt dåsig och ont i huvudet eftersom jag va så varm.
Kanske inte så konstigt eftersom jag låg fullt påklädd med täcket som en mask runt mig och datorn precis intill som sprider sin värme likt pollen på våren.
Jag kommer somna gott ikväll, jag menar jag är helt slut efter min powernap på lite mer än 2 timmar..

Som ni kanske märker har min dag varit måttligt bra ;)
Enda positiva med dagen: Kemiprovet kändes bättre än förväntat och jag fick MVG på fysikprovet!
YEEEEHAAA. Gud gillar mig lite iallafall :)

En dusch innan jag försöker somna igen sitter inte fel.
Godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0