sorry..

förlåt för dålig uppdatering, har bara inte orkat ^^
Har precis skrivit idrottsprov och det gick nog rätt bra.
Kan ju inte annat än att tacka Rikard för att han satt uppe till halv ett på natten och förhörde mig ^^ tack vare han att jag kunde nånting :p

Är egentligen inte på riktigt blogghumör, kände bara för att slänga in nåt.
Ska iväg till Fjellaregård efter lunch eftersom vi håller på att ta massa kort o sånt där och ska även göra en liten film som skolan kan använda som reklam eller nånting ^^


Jag börjar faktiskt undra vad jag ger mig in på ibland.. Är det värt det? Får du lika mycket tillbaks utav det som du ger? Gör det dig glad? Vill du?
Tror det, tveksamt, oftast, ja.


Nu ska jag skicka iväg länkar till mamma så att vi kan köpa min TVÅ klänningar :D Ni har inte sett nån utav dom så jag ska försöka fixa en bild så ni får se. Dom är sååå fina.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0