sleepy time

tror bestämt att det är dags att sova nu.
Måste va lite utvilad inför morgondagen då
Viktor, Elvis och Kåhre har sin 18-årsfest.
Fan va skoj de ska bli, har längtat så in i bomben :)

Imorgon har jag inte planerat så mycket mer än festen,
dock inte vad jag ska ha på mig :O
Jisses.. :s
Ska iallafall till Micci innan och tjöta skit
och göra iordning mig :)
Va ett tag sen vi umgicks så ser fram emot de :)

Nu taggar vi morgondagen!
Godnattis på er :)


en bild på Viktor och mig, tagen för nästan exakt ett år sen!

Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)

Postat av: cissilii

thank you very much! :)

2011-04-22 @ 00:32:59
URL: http://cissilii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0