Miiiiiin :D

Klänningen är min! :D mamma beställde den igår så nu hoppas jag på att den kommer snart, och att den passar! Jag köpte den blommiga klänningen ni ser i senaste inlägget, och jag ville ha en till i samma modell men knallröd med rosett i fram. Den va tyvärr slut så det blev bara en men jag är supernöjd iallafall :)


Det är läskigt att det redan är fredag imorgon, känns ju som onsdag idag eftersom de va röd dag i måndags ;)
Ska upp till stockholm i helgen, tyvärr bara en snabbvisit :/ Får helt enkelt åka dit snart igen!


Skrev idrottsprov igår och ska skriva svenskaprov imorgon. Hm.. svenskaprovet verkar bli svårt så får plugga sönder mig ikväll.

Om cirkus en kvart är det dags för mat i matsalen, tacopizza skulle det bjudas på idag :) yummie.


Hoppas ni får en superbra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, vad fin! Du kommer att vara hur snygg som helst i den! Är det till skolavslutningen?

Synd att ni inte hade mer tid i Sthlm, då kunde du kommit ut hit en sväng och sett hur jag har det! :)

Ha en toppenhelg lillasyster!



Puss & kram

2011-04-28 @ 22:01:37
Postat av: Cissi

Ja visst är den! :) Tack så mycket :) Ja jag tror det men även till Fredriks föräldrars femtioårsfest :) Men den passar ju till avslutningen med! Ja det tycker jag med, men får som sagt komma upp dit snart igen och hälsa på dig då :D Ja du med, ha det bäst! Puss

2011-04-29 @ 15:30:55
URL: http://cissilii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0