Långfredagen

Insåg precis att de va långfredagen idag.. alltså börjar skolan snart igen!
Hahah hemskt, jag vill ha lov föralltid ^^

Om jag glömt att säga det, så har jag iaf fått sommarjobb nu! :)
Eller jag fatta det så iallafall haha, men ska dit och hälsa på
om typ två veckor antagligen och det lät på han chefen som att jag fick de så ;)
Börjar vecka 26 om jag fatta honom rätt så det
blir två veckor hemma i Skövde innan jag "flyttar" ner till Laholm.
Gött mos har jag bara att säga om saken ;)

Idag kommer min farbror och hans fru ner hit, vid fyratiden och då ska vi grilla :D
Har inte träffat dom på länge heller så det blir kul :)


Hoppas ni får en underbar dag, njut av det varma vädret!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0