I samlarens spår

Otroligt bra film, enligt mig. Går på fyran just nu så ni som inte redan tittar på
den borde hyra den eller nåt. En thriller från -99, jag vet, jag ser på thriller!
Men det har inte varit sååå läskigt än, bara lite men då blundade jag och höll för öronen x)
Handlar iallafall om en sängsbunden rättsmedicinläkare (tror jag det heter) som får
hjälp att lösa brott som en seriemördare gör, av en vanlig polis. Kass beskrivning
men den är jättebra. :) Angelina Jolie spelar den "vanliga polisen".


Nu är pausen snart slut så jag måste rusa ner igen!
Puss


Kommentarer
Postat av: Emma Frick

Åhh, den tittar jag på! Sjukt äcklig!

2011-04-23 @ 00:29:49
URL: http://www.emmainireland.devote.se
Postat av: cissi

ja den va lite obehaglig faktiskt :s

2011-04-23 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0