Homiee

Home sweet home är det enda jag har att säga.
Kom hem igår vid sju, tio i sju närmare bestämt.
Solen sken och jag svettades i min tjocktröja och jacka :p
Tog bussen hem och kom hem till lilla mami :)
Hon gjorde lite mat åt oss medan vi snackade om dittan och dattan

Sen kom Nellie hem, haha, och det är så gulligt det första hon gjorde
när hon kom innanför dörren va att
kolla efter Fredriks skor för att se om
han hängde med hem ^^,

Som ni vet kraschade min dator när jag va på Irland,
men pappa lyckades rädda grejerna på hårddisken
= massa skolarbeten och massa bilder från första veckan på Irland
Guld värt!
Så allt detta kollade jag igenom igår eftersom han lagt över de på min dator här hemma :)

Sen att grannkatten Fritz smög sig in genom min balkongdörr
och skrämde slag på hela huset gjorde inte kvällen mindre rolig,
för jag skrattade som aldrig förr! ;)
Kramp i magen och tårar som rinner likt ett vattenfall nedför kinderna :')
Ni fattar inte hur kul det va, Nellies skrik när hon fick syn på katten...
Det lät som att det stod en mördare i hennes rum när det bara va lilla Fritz
som kika fram bakom trappan.
Hahaha lätt det roligaste på länge!

Men gud straffar en del med en gång, för att en halvtimme senare
ungefär när jag hade lagt mig och nästan sov
kryper EN SPINDEL på min arm! SKITSTOR!!!!!
Jag skriker på mamma för att få hjälp och då får man
"Men jag vill ju inte ta den" som svar.. Tack!!
Men hon tog den tillslut :D

Nu har jag lite bråttom, ska till stan och träffa saknade lilla Viktor :)
Ciao!


en bild från Irland får pryda inlägget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0