Hingstvisning

Tack Pernilla för en jättetrevlig fest igårkväll! :)
och Grattis igen!
Jag mår prima idag, men Fredrik kan nog inte riktigt säga desamma.. ;)

Fredagen var lugn och skön,
åt lite mat med Andreas, Anna och Jonte.
Vi invigde Fredriks grill, snacka om vårkänslor!

Lördagen var rolig som sagt,
jag red först Naomi innan jag for iväg
till frissan för att få håret slingat och klippt
av Emelie :) Det blev väldigt bra och jag är supernöjd! :)
Direkt efter de åkte vi till Pernillas 20-årsfest!

Grillen tändes på även idag, lite hamburgare
lades på och till de käka vi potatissallad- klassikern!
15.00 var det hingstvisning på Gränsbo Stuteri och vi
njöt av väldigt fina hästar, t.ex.
Bocelli, Nobel, Zuidenwind och Corporal VDL.
Nu ska jag försöka plugga så mycket kemi jag kan,
och orkar.. Tagga prov imorgon..!

Grattis lillsyrran Nellie som fyller 13 år idag! :D ♥

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0