Härligt värre

Ååååh vilken underbar dag! :) Dock kan det sluta blåsa lite tycker jag för det blir lite väl kallt i vindarna emellanåt :p Runar var väldigt snäll idag och lät oss sluta mer än 1,5 timme tidigare! Alltså blev det inte så mycket av dubbelpasset i kemi :) Kom hem till fjellis för en liten stund sedan, väntar nu på att fritids ska köra till stationen vid kvart över fyra. Sen om några timmar är jag hemma :D

Åker som sagt till Stockholm på lördag, framme vid tre nån gång. Sen redan på söndag morgon kliver jag på tåget ner till Laholm, tror jag skulle vara framme kvart över ett. Det första jag ska göra när jag kommer dit är att slita upp paketet med min klänning i! :D Mamma sa att det antagligen skulle komma fram idag, wiho :)


Maria berättade det igår och jag fick uppgift att sprida det vidare, på nästa fredag; dagen innan Plönningedagen äre strandfest! :) Så nu får ni samma uppgift, sprid och kom dit ;)


Inlägget börjar bli alldeles för långt för att det ska vara intressant längre, så jag besparar er mer text ;)
Ha det bäst! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0