great helg :)

Helgen har varit bra, spenderades hemma hos Fredrik :)
På fredagen hände inte så mycket, jag pluggade lite
och bara slappade.
Lördagen bestod av ridning och stallarbete och sen på
kvällen vare fest på Solbacken :)
Det va väl inte världens drag i festen
men massa roligt folk så jag hade skitskoj :)
Bandet Banana Skins spelade, helt ok :p

Igår så red jag lite och så, och segade så
mycket jag bara kunde för jag var
skittrött från lördagen ;)
Pizza fyllde magen på kvällen,
alltid lika gott :)

Idag har jag hunnit rida (va uppe astidigt :s )
och nu sitter jag på engelskan.. hehe
Vi ska förbereda inför en redovisning imorgon,
vi ska snacka i 5 minuter om vad vi vill.
Jag ska snacka om St Patrick's Day,
men förbereder ikv ist ;)

Vi funderar på att åka ner till stranden ikväll
och grilla o ha de mysigt :)
Blire bra väder så blir det perfa! :)

Ha det bäst :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0