Godnattis

Nu är det färdigpackat inför stockholmsresan, eller åtminstone hem till skövde sen får jag nog packa om lite innan vi åker upp te huvudstaden på lördag morgon :)
Färdigduschad inför natten är jag oxå.. Dock var det mindre kul att jag just påmindes om svenskaprovet..... Får plugga resten av kvällen innan jag lägger mig, även fast jag pluggat på det rätt mycket idag redan. Suck för Marys prov.

Glömde att berätta om gårdagen förut. Det hände ju en liten incident, stackars Emma ramlade av Fairytale när hon skulle hoppa med henne. Vi filmade ju inför vår lilla "reklamfilm" och Fairytale va rätt dum. Jag och Emma åkte in till sjukhuset vid tvåtiden, tror Kent släppte av oss kvart över två eller nåt sånt. Klockan SJU kommer vi ut därifrån. Fyfan vilken seg väntan det va, och den va ju i stort sett förgäves oxå. Doktorn kommer tillslut till Emma och kollar lite småsaker innan han säger "Det är ingen fara, bara en lätt hjärnskakning. Du kan åka hem". Happ, fem timmars väntande, på de! Segt. Men vi hade kul, lite iallafall :) När jag inte sov.... xD


Nu måste jag fortsätta mitt pluggande, wish me luck!
Godnattis på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0