Gimme gimme gimme...

"Ida har messat dig"
det är FULT när facebook skriver så i fliken,
det heter ju inte messat när man skriver på chatten?!
"Ida har skickat ett meddelande" borde de stå.
AH.
Dagens I-landsproblem.

Blev ingen husvagn för mig igår,
o tur de för jag avlider snart av
trötthet ändå. Tydligen hade oväntat besök kommit oxå,
och de va nog inget finbesök.. :)

Det är jättemånga som får körkort nu
huller om buller,
jag vill oxå ha!!!
Gud gillar nog inte mig eftersom han låter
mig födas så sent på året :'(
Jag menar mamma o pappa är ju helt oskyldiga
i den frågan... :p
Jag vill iaf snabbspola tiden lite tills
jag får mitt förbannade körkort
och kan köpa min otroligt fula men världens
gulligaste bil. NU!

IKVÄLL 20.00
Filmkväll i Aulan, elevrådet fixar.
Kladdkaka, läsk och popcorn
finns att köpa!
Filmen "American Pie, Book of Love" visas.
KOM DIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0