Föreläsning :)

18.30 började föreläsningen av Monica Magnusson Falk tror jag hon hette :)
Hon är en av Sveriges främsta veterinärer och hade en föreläsning
om fölning. Otroligt intressant, men lite oroväckande måste jag säga!
Hon tog ju upp väldigt mycket om vad man skulle göra och känna igen
om nånting gick fel under fölningen.
Så man fick ju bilden av att man måste va jätterutinerad för att
kunna ta föl på sitt sto,
men hon försäkrade oss om att i mer än 90% av alla fölningar
skedde det problemfritt!
Puh.

Engelskaläraren Tonys bror var här idag och snackade om New York för oss ,
han kommer ifrån och bor där. Det va oxå skitkul :)

Engelskaprov imorgon och har inte börjat plugga än.. oops.
Men de är bara på två små kapitel i boken så det ska
nog gå problemfritt tror jag :)

Nu ska jag krypa te kojs, hoppas ni haft en bra dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0