farmor nästa! :)

Jag känner miig väldigt duktig faktiskt
för jag har redan packat upp mina väskor
och städat rummet.
Guldstjärna till mig! :)

Ska iväg till farmor nu, jag och Nellie :)
Har inte träffat farmor på hur länge som helst,
och inte Louise heller som oxå va där :)
Roligt roligt, får skynda mig lite nu,
eftersom dom ropar på mig därnere..
Tvätten måste hinnas hängas upp oxå ^^

Ciao!


Före


Snacka om att jag bjuder på denna.. Före..


Efter :) Inte stor förändring men förbättring iallafall!


Efter :p


Slänger in en bild på solbrillorna jag köpte igår, eftersom dom jag köpte på Irland är kvarglömda på skolan :p

Kommentarer
Postat av: Josefine

Mysigt att åka över till farmor^^ Dom äldre har alltid något klokt att säga :)

2011-04-20 @ 15:32:22
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Linnea

Skulle också behöva röja lite snabbt på rummet även om det inte är helt kaos :P

2011-04-20 @ 15:48:53
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0