april april..... heh

1 lektion på hela dagen, vilket var fysiklektion.
Och jag säger bara, stackars stackars Magnus!
Han fick stå ut med vårat skittråkiga april-skämt hela lektionen x)
     Vi kom inte på något igår så imorse när lektionen började
kom vi hastigt och lustigt på att alla i klassen skulle smsa
och ringa till varandra och alla skulle
ha ljudet på. I början så säger inte Magnus så mkt, han
är ju så himla snäll. Men sen märker man att han blev lite irriterad och sen
bara flinar han och säger "äre här nåt slags aprilskämt eller?".
Hela klassen blånekar och fortsätter.
KUL DÅ!!
Han hade ju redan listat ut allt :p

Sen gick Magnus ut ur klassrummet för att hämta facit till oss,
och då rusar alla ut i minirummet brevid (där man sitter o skriver prov o så)
och alla hoppar ut genom fönstret.
Förutom jag och Ida, för vi hade glömt våra jackor i klassrummet...

Så vi sitter kvar i lilla rummet och "jobbar", tillslut kommer Magnus dit
och det första han säger är
"lustigt, man skulle nästan kunna tro att
någon har hoppat ut genom fönstret. Blomman står där o gardinerna är helt fel.
Men hade det inte varit för att jag haft 09B hade jag aldrig trott de. Hahah."

Åååååh det va så pinsamt för Magnus fatta ju exakt allting och ändå fortsätter vi x(

Vårt aprilskämt va fail, jävligt mkt :p

På tal om nåt helt annat så ska jag egentligen plugga fysik nu,
men som vanligt är datorn mer intressant..
Sitter hemma hos Fredrik, "hemma hemma" inte i lägenheten
med andra ord. Han skulle sluta jobba,
men känner man honom vet man att han inte kommer än på ett tag.... ;)
Men jag har suttit och tjötat med Anna hela eftermiddagen, så jag har överlevt ändå :D
Ikväll ska vi bara ta det lugnt och mysa,
kan behöva vila ut innan festen imorn :)

Ha det bäst!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0