Träna...

Jag har insett hur dålig kondition jag faktiskt har,
och det är pinsamt!!
Ska jag uppnå mina mål så kan jag inte fortsätta såhär, då lyckas jag inte.
Det är fult och vara otränad plus att jag kommer inte orka kämpa för det jag vill.
Eller jag kommer inte kunna kämpa rättare sagt, för det kommer inte ge nåt resultat utan kondition ändå.
Därför är jag så pass duktig
(lite duktigt är det faktiskt att ta tag i saken!)
att jag ger mig ut och springer en runda nu. :)
Kommer inte bli alls långt men jag ska göra en mjukstart, annars tröttnar jag för fort :P

Hoppas ni har det gött denna lördagseftermiddag :)
(det är redan eftermiddag! Höll på o skriva morgon..
Men tja, jag gick upp för två timmar sen :P)

Puss! / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0