Tisdag

Jag är så himla trött! Jag somna nog innan halv elva igår, och gick upp halv åtta, ändå känns det som att jag varit vaken hela natten..?


Spexmöte ikväll, mohah vi kommer äga ut alla spex nånsin! De flesta iaf ;) Min och Matildas uppgift kommer vara extra bra! ;)


Annars är den här veckan en djävulens vecka. ALLA inlämningar och prov för temat på 5 dagar... På det ska man sen ha stalltjänst plus att ta hand om Tildis lilla häst. Men det värsta av allt, det är att jag antagligen kommer vara helt själv på fjelldalen hela helgen..... Matilda kommer inte förrän på söndag så fredag och lördag natt ska jag som är så mörkrädd och lättskrämd vara själv i detta spökhus fullt av möss! F*yf*n.. :(


Jaja, hoppas ni är lite piggare än vad jag är! ;) Ha det bäst, puss! / Cissi ♥



Första bilden någonsin vi tog på vår söta Ollebolle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0