Söndag 31/10

Hallå alla solstrålar! :)
Underbart väder ute, strålande sol och färgglada löv.
Sånt får mig glad! :)
Jag & Mami ska njuta av det tillsammans sen med en liten promenad innan vi går till farmor på söndagsmiddag.
Det bjuds på kalkon, och om jag minns rätt var det otroligt gott sist.
Magen kurrar redan så de ska bli najs.


Annars ska jag lära mig hur man bränner skivor idag
så att jag sedan kan lära andra.. Hm.. vi får hoppas det går bra!


Är jag den enda som blir väldigt fundersam vid sånt här väder?
Jag menar det gör mig fortfarande glad, men jag tänker på allt annat oxå.
De som får och inte får mig glad... Usch, riktigt jobbigt.

Nu drar jag & Mami ut! Ha det bäst! Puss / Cissi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0