Onsdag

Herregud vad det regnar ute! Fick som tur var skjuts hem av Emma Fritz på moppen, men jisses... Jag kunde inte sluta skratta! Det börjar med att när vi ska köra iväg ramlar jag nästan av. På grusvägen till fjellaregård försöker jag hålla luvan helt för ansiktet eftersom regnet kändes som spikar så jag såg inte ett piss, och Emma verkade inte heller se särskilt mycket för helt plötsligt hör jag henne skrika "NEEJ!". 1 sekund senare dunsar vi i största hålan på hela den vägen.. Båda blir ännu blötare än innan och fick sig en go duns i rumpan. Jag tror vi lyckades pricka varenda håla på den vägen resten av vägen till fjelldalen :p När vi väl är framme har jag ont i magen av skratt, + att jag vet inte vad som hände med mitt ben men jag kunde inte lyfta de mer än typ 30cm från marken så Emma fick hjälpa mig som om jag vore handikappad av moppen.
Väl inne i värmen går jag in i rummet och blir nästan skrämd av min egna spegelbild. Bara luggen är helt stripig av allt regnvatten och runt ena ögat (de som jag kika ut från luvan med) är det helt kolsvart av smink. Mysigt!



Notis: För de som inte fatta var de såhär jag såg ut precis när jag kom hem.. :p



Nu ska jag och fjelldalengänget in till Halmstad på nån grej :p Puss! /Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0