Mobilblogg

Inga lovord till skolledningen när de tvingar upp mig såhär tidigt för att komma i tid till skolan! Vi hade gott fått börja kvar i ett på måndagar i år oxå, enligt mig och resten av skolan. Att gå upp den här tiden är inte mänskligt, jag har varit vaken en timme nu och ändå är jag inte vaken. De som jobbar den här tiden varje dag borde ha en guldstjärna för att de ens vaknar när klockan ringer. Det har jag svårt för kan jag ju säga.. :p precis nu rullade tåget iväg så nu har jag en sammanlagd resa på fyra timmar innan jag är på plönninge igen. Tänk positivt! Nu ska jag ta mig en blund så jag klarar dagen. Ha det bäst! Puss / Cissi

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ville bara önska dig en fin vecka! :)

2010-10-11 @ 07:10:44
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0