Lördag!

Godiset är inköpt chipsen likaså,
räkorna håller på och tinas och musiken spelas för fullt.
Jag taggar, inför en kväll hemma i soffan ;P Haha.
När resten av alla tonåringar är ute på halloweenfest så
är jag en sån no-lifer så jag väljer att vara hemma!
Gosigt värre :)
Jag var ju faktiskt ute och sprang förut
så jag kan flöta med gott samvete ikväll :)




Vad hittar ni på resten av höstlovet? :) Själv ska jag:
  • käka lunch hos farmor imorgon (kalkon!)
  • Övningsköra (massor, hoppas jag..)
  • Gå på bio (vet ej vilken ännu ^^ )
  • Till göteborg på sån där fotogrej med Charlotte o kanske nån mer :)
  • Förhoppningsvis bli nerkörd till Halmstad redan på fredag! :)
  • Ej bestämt men kanske spendera helgen innan skolan på fjelldalen med Tildis. Mys :) ♥
  • Göra om mitt syntest.... (sega sega sega pappa!)

Ha en trevlig lördagkväll :)
Happy Halloween ;)
Puss / Cissi ♥


AK & jag när han o Viktor hälsa på nere på skolan :)




Haha så sött ♥ Dom kommer snart och hälsar på igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0