Hemma :)

Kom hem med tåget idag halv åtta, mamma hämta upp mig och körde hem mig och min tunga packning. Gjorde mat till mig och Nellie och efter att jag tröttnat på Vampire Diaries satte jag mig här. Tänkte flytta över lite bilder från den här datan till min, finns rätt många roliga gamla bilder på den här! :)
Dessa sex bilder är från när jag va ledare på ridlägret v.25 2009. Dessa j*vla ungar tvingade i mig det superduperkalla vattnet! Jag hade inget val, hade jag inte doppat mig hade jag fått en hink fylld med vatten över mig istället....




Hahaha dessa två bilder är från när jag och Ida var på Liseberg i slutet av nian. Hon var skyddsombud och jag "Friends" så skolan bjöd de som va de på en tripp till Liseberg! :) Fjantiga var vi men kul hade vi ;D


En bild på fina Kingen jag red våren / sommaren efter Johhny blivit såld och innan jag började nere på Plönninge! :)

Hahaha! Viktor var med mig en gång när jag hoppade Kingen, och i slutet så flög jag av :p Stackarn trodde ju jag dog eller nåt ;)


En av alla dessa miljoner gånger Viktor spelat gitarr för mig. Saknas!


En bild från när jag hade färgat håret brunt (höstlovet 2009?) och mina sönderklippta byxor :P Emz och Viktor hjälpte mig med dom + plus att Viktor förstörde allt genom att dra för mkt i ett "hål"....


Hahaha kommer ni ihåg? En bild som Viktor tog på mig när han, jag & AK åkte te gbg. Viktor garva i typ tio minuter åt den.. -.-'






Tre *hrm* fina *hrm* bilder från nyårsafton 2009/2010! Jag försökte ta fina kort på mig och Madde, ni ser ju resultatet ;) Sista bilden: Sugar Baby Love! ♥


En av alla egobilder... ;P




Två bilder från första gången jag var på Plönninge på prova-på-dag får avsluta denna bildbomb!

Nu ska jag dricka te och snacka med mamma! :) Ha det bäst / Cissi ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha,

förlåt men jag garvar lika mkt varje gång jag tittar på filmen (A) haha ;)

2010-11-01 @ 18:49:33
URL: http://matildaelinmikaela.blogg.se/
Postat av: cissi

schysst!

hahaha nä men jag förstår dig, de ser så dumt ut :P

2010-11-01 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0