Helg på fjelldalen

Imorse när jag skulle åka bort till fjellaregård trodde jag att kroppen skulle frysa till is eller något sånt, det var hur kallt som helst! Och man blev ju inte varm förrän man började mocka vid halv nio, alltså 1,5 timmar som man gick runt och kände kinderna domna bort mer och mer...


Igår & idag tog jag hand om Matildas väldigt fina häst, Santa´s Lord. Mysig häst det där, så snäll och kelig. Skötte sig utmärkt när jag longerade honom igår och han blev väldigt fin.


Trodde jag skulle bli helt själv hela kvällen igår så jag gömde ner mig i soffan och såg på idol. Sen hör jag ett klick och någon som går i trappan så jag skiter ju nästan ner mig. Men så va de bara Fredrik som kom även fast han sagt att han inte skulle, så mitt i min hjärtattack blev jag lättad och väldigt glad. :) Han skulle åka idag innan jag kom tillbaka från stalltjänsten, men när jag kommer hem igen vid tjugo i elva är det en liten sjusovare som ligger kvar o snarkar i sängen.♥ ;) Ikväll var jag sorgligt nog själv men jag får tänka positivt, Matilda kommer ju faktiskt tillbaka imorgon!


Vet ni en sak? Klockan är mitt i natten nästan och jag har inte fått hjärtat upp i halsgropen av att något knakar eller låter konstigt än! Jag klarar ju nästan det här :) Lösningen är TV eller radio på hög volym så hör man inget annat ljud i resten av huset (y) / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0