Flötmunk ♥

Det bästa som finns är att göra absolut ingenting, äta jättemkt tjockismat
och ändå inte känna sig som en tjockis! :D
Det är precis detta jag har gjort idag (y)

  • 1 chokladbiskvi, 2 negerbollar + 1 sprite slank ner på fiket (a)
  • Värmmat (eller vad de heter) bjöds de på hemma hos Viktor (=onyttigt)
  • Hämtade pizza på vägen hem från Viktor
Resten av kvällen har jag, Papi och skitungen Nellie sett på idol :)
Musiken är på för fullt här uppe igen
jag borde skriva på min jobbiga läslogg
men orkar jag det? Nej.
Så dataskärmen är min bästa vän ett litet tag till.

Och bara så ni vet, allt jag gjort idag kommer jag få stå för resten av veckan
= TRÄNING!
Så nu kan jag fortsätta vara en flötmunk resten av kvällen ;)
Ha det bäst! Puss / Cissi ♥


Nellie, lika mkt flötmunk då som nu.


Dessa pöjkar, aka Avenged Sevenfold dånar i mina högtalare just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0