Fjellis

Efter en dag med fyra timmars resa och tre timmar i stallet + lite bakpotatis på de så är jag nu såhär på kvällskvisten helt slut! Hade jag kunnat hade jag lagt mig efter lunch ;)


Vi hade hoppning idag på ridschemat och jag valde att rida sötnöten Diggiloo. Första halvan hade jag sagt att jag valt fel häst men i slutet gick det bättre! Inte 100% bra men ändå bättre, och det tycker jag är huvudsaken. Utveckling lixom :) Och jag lärde mig en hel del (eller?) när han kastade sig åt sidorna och vägrade gå dit jag ville gå.... ;) Han är grymt söt iaf, så det är så jag tänker fortsätta komma ihåg honom som.

  1. Renskriva resten av novellen : check
  2. Förbereda klart inför muntliga svenskaredovisningen: ... (a)
  3. Räkna matte: kommer aldrig bli check, inte ikväll
  4. Bädda: snart så!
  5. Packa upp: check på onsdag/torsdag kanske? :P
  6. Duscha: nuuuuu tack!
  7. Käka missbildad piggelin: check (kommer bli ca 3 check till)
Där har ni min kväll, otroligt intressant jag vet :) Hoppas ni har en mysig måndagkväll. Puss! / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0