en heeel vecka ledighet!

Nu är stalltjänsten klar för den här gången, och det var faktiskt inte så jobbigt. Men gött att de är över ändå ;) Har en stallhelg kvar vecka 2, sen är jag klar för gott. Rätt najs :)



Ska gå till matsalen om en stund och käka lite. Kvart i ett kommer Fredriks mamma hit och hämtar mig, eftersom jag ska följa med när hans syster tävlar på Flyinge. Det ska bli väldigt kul måste jag säga! :) På onsdag åker klassen dit över dagen så då kanske man träffar dom oxå :) Har med mig kameran så jag hoppas på många fina bilder från veckan!


Nu ska jag vara social med lite bönner! Känner på mig att det inte kommer bli så bra med bloggningen i veckan, men de blir nog till helgen. Ha det bäst! Puss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0