blablabla

Jag och Matilda är i stort behov av toapapper! Lyckligtvis så ställer Isabella upp och hjälper oss med detta, så ikväll kommer vi kunna skita igen utan att behöva torka oss med handdukar ;) hahaha nej usch så illa är det faktiskt inte.


Jag har fått den dåliga nyheten att Matte D behövs för naturbehörighet, så där sket sig hela min plan. Jag hade tänkt strunta i Matte D och välja Engelska C istället, men nu går ju inte det! Så jag får väl fortsätta gå bakåt i mina engelskakunskaper i två år till..


IMORGON! så är det förskjuten skoldag = feeeest :D Vi är ett gäng som har planerat in de några dagar nu, men ett problem kvarstår: vart ska vi vara?
Nu har det ju börjat komma frost på natten så ute vill man INTE vara, men man vill ju inte vara nånstans där man får risk för prick heller? Nödlösningen får helt enkelt bli fjelldalen, tror inte vi har något annat alternativ.


Förresten fick Matilda sin otroligt försenade present igår, och hon blev såå glad! Det gjorde mig helt överlycklig, att hon faktiskt tyckte om de jag köpte till henne :') ♥


Nu får ni ha det bäst! Puss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0