Åter till vardagen

Tillbaka efter en vecka som hästskötare på Flyinge! Det var en rolig vecka men de är ändå skönt att vara tillbaka bland alla knäppgökar. Såg jättemånga fina dressyrhästar framförallt men även många hopphästar. Köpte ett par nya ridskor och fick en vinterridjacka :) Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta veckan, men som sagt så var det roligt och jag är glad att jag fixade ledighet och hängde med ;)


Latheten kryper fram och en fet text får förkortas till en liten lista... :p


-Matteprovet avklarat, hoppas på det bästa!
-Ledig hela fredagen
-Slutar klockan två på torsdag = heeem!
-Höstlov :G
-Klippa mig
-Förhoppningsvis fixa till slingorna
-Plugg...
-Tillbaka till skolan och stå ut i x antal veckor innan det är dags för jullov


Dessutom lyckades jag såklart trycka in en liten incident i min välfyllda dag. Tänkte kolla datorn lite i infoteket, strömkabeln var ur --> sätter i strömkabeln --> får en stöt, det smäller till och 6 st av datorerna dör totalt och går inte att starta igen --> jag försöker utan resultat fixa till det igen och går irriterat där ifrån (inte ens fritids visste va felet va..). Så förlåt ni som använde dom datorerna som slockna, det va inte riktigt meningen! ;)


Nu ropar sängen på mig, godnattis! ♥ Puss / Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0