Unhappy ending

Får panik när jag står på station i Halmstad,
gräver o gräver i alla fickor.
Vart är mobilen?
Ni vet paniken man jämt får när man inte hittar den,
men 9,9/10 gånger så hittar man den
i nån utav fickorna.
Idag var den 0.1:a gången för mig.

Kunde som tur va fixa ut biljetterna
pappa bokat åt mig utan bokningsnumret
(som jag hade som anteckning i mobilen).
Men de värsta är,
jag vet inte vart jag tappat den.
Bara att de va nånstans mellan skåpet
& bussen in till Halmstad.
Hoppas på att få tillbaka den på måndag.
Peppar peppar!

På allt de har jag
haft så grymt ont i magen.

Fick ont när vi red, sen höll de i sig
till halvvägs till Skövde från Göteborg.
När jag satt i bussen in till Halmstad,
seriöst jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Kände för att gråta en stor skvätt
och spy upp hela magen.
Inte jättekul direkt.

Menmen, de är bättre nu.
Ska se klart på Spiderman 2 med Nellie,
blir nog inte hela ändå,
popcornen är ju slut ;)
Haha.
Ha det bra och sov så gott!
Godnattis / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0